Στην εικαστική έκθεση του ε.α. Αντιστρατήγου Γιάννη Σταμούλη αποδίδεται εικαστικά η φωτιά από τον Ήφαιστο, ως την Αποκάλυψη και τον Μεσαίωνα.
Από τον Ηρόστρατο που θέλησε μέσω του εμπρησμού να διατηρήσει το όνομά του στην ιστορία, μέχρι τους «ανώνυμους» εμπρηστές της διπλανής πόρτας, που καίνε από εγκληματική αμέλεια ή πρόθεση τον εθνικό δασικό πλούτο κάθε καλοκαίρι.
Κεντρικό σημείο η εστίαση σε εγκληματικές μορφές που χρησιμοποίησαν την καταστροφική φύση της φωτιάς.
Στον αντίποδα οι Πυρομαχητές που βάζουν πολλές φορές το κορμί τους ασπίδα στις καταστρεπτικές φλόγες.
Κεντρικό σημείο η εστίαση σε εγκληματικές μορφές που χρησιμοποίησαν την καταστροφική φύση της φωτιάς.
Στον αντίποδα οι Πυρομαχητές που βάζουν πολλές φορές το κορμί τους ασπίδα στις καταστρεπτικές φλόγες.